shah andhar putra

shah andhar putra

shah andhar putra bin shah nizam...

kehidupan yg indah buatmu sayang......i love papa and mama....let's check it out!!

Thursday, 16 June 2011

yuhuuuuuu...andhar sinie.....hehehe....

ermmmm nk citer ape ye kali nie....ermmmm cube teka tu ape...haaa..tula botol air masak andhar...mule2 dulu mse baru lahir tu botol air susu andhar...tapi andhar xcukup le mnum ckit sgt.....papa tukar botol lain...becar skit botol tu...tu jadi botol air macak...eiiii..tak suke tau andhar minum air masak tp mama sllu ckp minum nnt iyak tak lawas k....okle okle....andhar minum ler...iskhhhh...tension tul...nenek lg best dia buh madu kat air masak tuh....tu yg laju je andhar sedut....npe nenek tak cmpur ngn air coke ke sprite ke ek ek ek ek...hehehe.....


haaa ni lah dia botol yg papa gnti tu..tp ni pun andhar rse cam xcukup tau....kdg2 dh minum nk lagi lerrr papaaaaa....sbb tula badan andhar jdi rope ini ha.....semangat kuat dan sihat.....terbaek dari ladang le kata kan....MUUUUUUU....hehehe....tp andhar pantang tau susu lambat...haaa mulala andhar nk angin...klu dah merah muke andhar tu maknenya andhar dh tensionla tu paham....eiii tolong le paham..krg andhar jd ijau krg...ha ha jaga cik salmah...jaga....


haaaa...mcm nilah muke andhar klu dah mengamok lmbat susu...naseb baek tgn andhar ni bsarung kalo tak abis ler rambut ni kne tarik2...tggu tak ijau je lagi...kalo ijau mmg sahle jdi lain.....ermmmm impak dari kuat minum susu ni ler......
haaaa...jdi gini ler mulut andhar...kene kurap susu....ni lagi tension...tp andharkn budak kuat.....andhar tetap bedal gaks susu....sampai andhar dh tak tahan sampai demam tau!!! last2 gi klinik gakss...tp bole plak klinik doktor cuti!!!...hoi what's up ni...doktor tau tak mulut andhar sakit nie....tp nurse tu call doktor and bagi ubat utk andhar haaaa...baek dah mulut andhar......tapi ubatnyer mcm ape tah rasenye.....dapp ajer...yum yum yummmm.....

selain susu dan botol susu ade satu lg kegemaran andhar ialah puting...hahaha...ni fav andhar gakssss....yg warne merah tu papa andhar yg beli....kalo nak tau kat umah andhar ade lagi 3jenis puting.....buat koleksi la katakan.....satu ari isap 1 jenis....hahaha.....yg ijau tu mak ngah sara belikan....dgn botol susu kaca lagi haaaa.........kaca tu beb!!!!....berat tau tak larat andhar nak pegang haaaa.....

cantik kan.....hehehe....oklah...andhar nk teman atok gi semayang jumaat ler...bubyeeeee........jumpe lagi tau......sayang sumeeeeeee.....daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....

2 comments: