shah andhar putra

shah andhar putra

shah andhar putra bin shah nizam...

kehidupan yg indah buatmu sayang......i love papa and mama....let's check it out!!

Tuesday, 14 June 2011

hotsssssss.......andhar la tuh!!!

yuhuuuuuuu.....suke andhar???...ala tomel2....ermmm arini andhar baek tau...2ari jer andhar wat perangai..tp arini andhar dh okey dah sume....biaselah nk test power....hehehe....
ermmm nk story ape yer???...jap jap....



haaaa nmpak tak tue aper..tula bcg andhar tau...andhar kene cucuk mse ari ptama je andhar tgk dunia yg best nie...mse tu andhar nangis...sakit wooo....tp andhar kuat le mcm papa sllu ckp andhar dak kuat kn..kuat pe? kuat nngisssss....hahaha.....ni mase bcg andhar dh jadi bengkak nanah...andhar mgamok sape je yg usik...nk kene diorg nie....tp skrg dah okey dah bcg andhar...
tp mse andhar msuk 1bln andhar kene cucuk lg..apela diorg ni asik nk cucuk jer...meh andhar plk yg cucuk nak??? nak??...mse cucuk tu andhar mcm biasela nngis...smpai biru muke andhar tp org sume tak phm ke ape mksud andhar nie...ello everybody....wake up kay...i hate this kay!!!...
hahaha....baru tau andhar ni kuat ker tak kn...kuat nngis....so jgn smpai andhar nngis k...
sume nurse dtg tgk andhar nngis mcm bidadari di syurga plk...hahaha...
klah...smpai sini, nnti andhar cite lagi kay...andhar nak minum susu nie...haus tau...yum yum...daaaaaaaaa....muahssssssss

1 comment: